We zijn overgegaan op een nieuw landelijk inlogsysteem. Je hebt daarover een mail ontvangen en het enige dat je hoeft te doen is opnieuw inloggen.

Heb je vragen of kom je er niet uit? Kijk dan bij de veelgestelde vragen. Of neem contact met ons op via info@huis73.nl of 073-680 2900 (tijdens kantoortijden). 

Lees meer 

Inloggen Mijn Bibliotheek

Wat moet ik doen om vanaf 19 september weer in te loggen op MIJN BIBLIOTHEEK?

Je moet je eenmalig opnieuw aanmelden met jouw bestaande gebruikersnaam of pasnummer (het lange nummer rechts op jouw pasje) en jouw bestaande wachtwoord.

Gebruik je een wachtwoordmanager die jouw gegevens onthoudt (bijvoorbeeld Google Wachtwoordmanager, LastPass, 1Password, KeePass)? Dan moet je de inloggegevens eenmalig opnieuw invoeren en weer opslaan. Zoek jouw gebruikersnaam of pasnummer en je wachtwoord op tussen je eigen gegevens en log in. 

Lukt het niet? Mogelijk heb je van ons een mail ontvangen over dubbele gebruikersnamen. Volg in dat geval de stappen in die mail.

Heb je geen mail ontvangen? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan via ‘Nieuw wachtwoord aanvragen’. Je voert hier jouw mailadres in en klikt op Opvragen. Indien er meerdere gezinsleden op dit mailadres bekend zijn, wordt naar jouw gebruikersnaam of pasnummer gevraagd. Je ontvangt daarna binnen een paar minuten een mail (check zonodig je spam/overige). 

Mocht het na deze stappen niet lukken om in te loggen, neem dan contact op via 073-680 2900 of info@huis73.nl